Komiker och Mimare. Just nu aktuell med föreställningen "MIM - En stand up" Spelas på Boulevardteatern Götgatan 73 18, 25 Mars. 8, 29 April. 6, 20 Maj kl.19:00. Biljetter på 08 642 98 00 eller ticnet.se 0771 70 70 70

torsdag, september 04, 2008

Göteborg

I går kväll. Ny klubb som heter kul på Svenska. Mycket bra klubb som drivs av Martin Gustavsson och Robert Larsson och Rico. Dom har en backdrop där det står Kul på Svenska Comedy klubb. Så då blev det en halvimroviserad rutin om låneord.
Testade en del andra nya grejer som nog kan bli höstens roligaste rutiner. Alltså roligaste av alla, inte bara av mina rutiner..... utan alla......ALLLA HAHAHAHAHAHAHAHA! Sorry, ett litet anfall av storhetsvansinne bara. Inget att bry sig om. Sitter på tåget hem nu. Ska jobba i lungt tempo under eftermiddan och sen ska jag kolla på min kompis Mange som gör sin show på Vasan i kväll.

Utsikten från mitt hotellrumsfönster i Göteborg ................. Sveriges framsida....


tiittar man riktigt länge på bilden så kan man till slut urskilja en vägg i korrugerad plåt

4 kommentarer:

Mats Andersson sa...

"Alltså roligaste av alla, inte bara av mina rutiner..... utan alla......ALLLA HAHAHAHAHAHAHAHA!"

Du fattar vilka förväntningar jag kommer att han nästa gång jag ser dig uppträda, va?

Vanja sa...

Och Pressbyrån har nån slags drive nu där man kan köpa snuset Skruf portion för 38 spänn och en Skruf lös för 46 spänn... Den var gratis, vassego...

Lasse Nilsen sa...

Det är bra. Man ska ha höga förväntningar på komiker i dag. På alla som ägnar dagarna åt en enda sak. Gör man mat varje dag då ska den vara god. Skruvar man skruv varje dag då ska man kunna det riktigt ordentligt. Du får säga om jag håller måttet nästa gång du ser mig :-)

Tack Vanja.
"Jag vill ha en skruf lös tack"
" Jaha, var vänlig böj er framåt"
Bang! en stekpanna i huvet.
"Varsågod"
"...."

fabian sa...

Det kunde vart värre, du kunde haft ett rum utan fönster, då hade du drömt om att ha ett fönster genom vilket du kunde se plåt!