Komiker och Mimare. Just nu aktuell med föreställningen "MIM - En stand up" Spelas på Boulevardteatern Götgatan 73 18, 25 Mars. 8, 29 April. 6, 20 Maj kl.19:00. Biljetter på 08 642 98 00 eller ticnet.se 0771 70 70 70

torsdag, maj 29, 2008

Agneta Wallin

Lirade sin föreställning Bang på Klara soppteater idag och jag var där. Mycket bra föreställning och Agneta är riktigt skarp på scenen. Hon kör igen i höst. God soppa var det också. Fan jag skulle vilja lira där också men jag är inte säker på att sopp-publiken är min publik. Annars är jag mest hemma och jobbar. Mange ringer ungefär varannan timme och spånar material. Det känns nästan som i gamla tider, för några år sen alltså:-) När vi pratades vid tre timmar om dan + chatten två-tre timmar varje natt. Det märks att vi har fått mer att göra. Speciellt han. Lägger inte upp filmen från Ego i tisdags. Det blev för dåligt men jag hoppas att få en bättre version från Comedy TV snart. Har mest firmagig framöver men Norra Brunn blir det den 6:e och såklart Skrattstock på lördag. Jag kör mellan 19:00 och 20:00. Järvheden, Marcus P och Aron Flam kör samma timme.

Inga kommentarer: