Komiker och Mimare. Just nu aktuell med föreställningen "MIM - En stand up" Spelas på Boulevardteatern Götgatan 73 18, 25 Mars. 8, 29 April. 6, 20 Maj kl.19:00. Biljetter på 08 642 98 00 eller ticnet.se 0771 70 70 70

måndag, april 04, 2011

Har du hört den förut

Ett program som lades ner för ett antal år sen av en anledning körs nu igen, av okänd anledning.
Tittar med stigande fasa på vad jag ser på SVT-play. Ser att det finns en hjälp-knapp till höger men den ljuger. Jag får ingen förklaring till varför man sitter och gör en usel uppföljare till ett redan dåligt original. Jag har inget ont att säga om dom som är med. Jag tror mig veta att både komiker och publik i Sverige har utvecklats och egentligen står över det här.
Men av nån outgrundlig anledning så bestämmer sig den kreativa eliten på SVT att det är dags att dra igång "Har du hört den förut?"..... igen. JA! VI HAR HÖRT DEN FÖRUT!!!!!!!!
 
Men, hemska tanke. Det kanske bara är jag. Jag kanske har fel. Det här är kanske nästa steg i den komiska evolutionen. In which case I'm fucked

Inga kommentarer: