Komiker och Mimare. Just nu aktuell med föreställningen "MIM - En stand up" Spelas på Boulevardteatern Götgatan 73 18, 25 Mars. 8, 29 April. 6, 20 Maj kl.19:00. Biljetter på 08 642 98 00 eller ticnet.se 0771 70 70 70

torsdag, juni 05, 2008

Gig

i går för revisorer. Det gick bra och jag fick en flaska Champagne. Bättre än blommor :-)
Idag har jag skrivit material inför gig på Måndag och Tisdag. Nior som går ut. Svårt att hitta referenser som inte är över huvudet på den publiken. Funderar på att göra en Hello med en låt som dom kan relatera till. Har nån någon idé på låt så maila.


I förrgår var jag på brunnen och spanade in Mange. Monsieur Krull var där och filmade.
Kom försent för att se Martin och gick för tidigt för att se Babben.
I morgon är det Sveriges nationaldag. Jag gigar på Brunnen med Enhörning.
Ska testa lite nytt och nästan nytt. Filma. Har inte fått nåt från Comedy TV ännu men så fort det kommer så lägger jag upp det.

Martin har en plan. Hehehe!

Inga kommentarer: