Komiker och Mimare. Just nu aktuell med föreställningen "MIM - En stand up" Spelas på Boulevardteatern Götgatan 73 18, 25 Mars. 8, 29 April. 6, 20 Maj kl.19:00. Biljetter på 08 642 98 00 eller ticnet.se 0771 70 70 70

onsdag, maj 21, 2008

Rubinen

i Göteborg i går. Helt ok gig. Ung publik.
Kul att träffa Marika igen. Hon är en sån skön tjej.
Gick en tur på stan och fikade på da'n och sen käkade vi på Kometen innan giget. Som Pelikan fast mindre.

Innan giget så roade sig Mange med att göra analyser. Först gjorde han min dramaturgiska kurva:



Sen gjorde jag en analys av Manges Dramaturgiska kurva:


Sen gjorde Mange en massa tårtdiagram över olika komiker:




9 kommentarer:

berinder sa...

Fick känslan av att när AB får nys om det här kommer Mange få ett samtal som inleds med orden "Du kanske anar varför jag ringer..."

Jonte sa...

klockrena tårtdiagram där.

maria sa...

Hahahahahahaaaa...

Lasse Nilsen sa...

Ja, jag frågade Mange två gånger innan jag la upp det.
Själv tycker jag bara att det är kul och det tror jag alla andra tycker också men Aftonbladet missar ju sällan en chans att trycka meningslösa ickenyheter så......

Unknown sa...

Hahaha

Anonym sa...

Svinroligt! Vilka garv ni måste ha framkallat där i logen!

Men sen när ni kom ut till publiken så mimade ni och snackade politik som vanligt eller?

David Batra sa...

hehe

Zabina sa...

haha - fy fan va klockrent :) härligt o se att ni kan tracka varandra =D

Maria sa...

Bra att du la upp dem här, så jag såg hur de såg ut.. jag ser ruskigt dåligt på lite avstånd, men vill inte gärna erkänna det, så jag kisade lite och låtsades se allting fast jag inte såg hälften.
Jag SKULLE ju kunna skaffa glasögon, men då har jag ju verkligen erkänt mitt synfel offentligt..