Komiker och Mimare. Just nu aktuell med föreställningen "MIM - En stand up" Spelas på Boulevardteatern Götgatan 73 18, 25 Mars. 8, 29 April. 6, 20 Maj kl.19:00. Biljetter på 08 642 98 00 eller ticnet.se 0771 70 70 70

söndag, maj 25, 2008

I kroppen på Lasse Nilsen

Gjorde sista spelningen på Playhouse i går. Den bästa, tycker jag själv. Comedy TV var där och filmade så jag lägger upp lite klipp när jag får dvd'n. Det var helt underbart kul i går. Mycket improvisation och härligt flyt i allt. Efteråt bar det iväg till Bosön och gig för idrottslärare, eller blivande i alla fall. Kul gig men mycket tekniskt strul. Åkte till Rival och satt i baren med några vänner, hade mysigt.

Vet inte om ni har sett när Hasse & Marika gjorde Hello i Luleå.
Jag står på scenen och dom bakom. Här är den. Mange filmade.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hej Lasse!
Jag har hört talas om din föreställning "I kroppen på Lasse Nilsen" som ska vara så otroligt bra,det var min arbetskamrat som tipsade DN. När har du en föreställning igen?!!!!!
Hälsn Åsa på Ekerö

Lasse Nilsen sa...

Hej Åsa. Kul att ordet sprids. Ja, jag kommer att göra föreställningen igen i Augusti på Boulevardteatern. Datum är inte spikat men kring den 20:e skulle jag tro. Håll utkik i min blogg så kommer det reklam när det börjar närma sig.
Vänliga hälsningar
lasse